Forum Forum matfizu Rybnik 2005 Strona Główna Forum matfizu Rybnik 2005
Reanimation!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Fallout 3 nerd zbiorczy topik!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum matfizu Rybnik 2005 Strona Główna -> eRPeGi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mglisty
El Adminio



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 2565
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:58, 10 Maj 2007    Temat postu: Fallout 3 nerd zbiorczy topik!

Jaki ma być.


- po pierwsze, widok tpp/fpp. izo w tych czasach to przeżytek, a obkowi dał neico klimatu Very Happy
- samochody - widok z wnętrza, dużo różnych pojazdów, możliwość rozglądania się Very Happy oczywiście, masa skilli związanych z wozami (naprawa, tuning... Very HappyVery HappyVery Happy czemu nie? Very Happy)
- broń - masa broni, ale strzelanie byłoby rozwiazane jak w hellgate: london - kierujesz broń na koelsia, a czy trafiasz i w co to już zależy od tego, jaki masz poziom skilla... i co zobaczysz po strzelaniu! osczywiście oparte na specialu... tylko jak wtedy agility? Very Happy
- duuużo więcej skilli niż w F1/2. niech dojdą jakieś rob ienia własnej broni, pancerzy, leków...
- fajnie by bło jakby domek jakiś był. tak, zę można go potem rozbudować np. w fortecę, albo inaczej: we własne maisto! dosć nierealne, ale pamietamy że w nwn 2 był taki motyw... Very Happy
- i żeby był klimat, mrok, śmierć, smród, głód (byle nie wporwadzać odżywiania się, za wielki hardcore Very Happy), muzyka w grze była też z radia w samochodzie i kupowałoby się holodyski z muzą ... Very HappyVery HappyVery Happy oczywiście dużo humoru, holodysków, pierdół, głupich questów. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Killian
Tańczący z neurochirurgami



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 2686
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Turmgever, wsi należącej do Księcia-Elektora Middenlandu Todbringera. Liczba mieszkańców: 53.

PostWysłany: Czw 15:17, 10 Maj 2007    Temat postu:

A agility - im wiecej tym masz szybsza reakcje, postac szybciej sie porusza (czytaj przy wartosci 1-2 celownik by sie troche slimaczyl na przyklad).
Do tego obowiązkowo mozliwosc podrozowania po mapie swiata, nie tylko własnonoznie albo wlasnosamochodowo.... I zeby bylo NORMALNE! a nie oblivionowe rozmowy!

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mglisty
El Adminio



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 2565
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:08, 10 Maj 2007    Temat postu:

ej, ale twój podpunkt 2 był u mnie wcześniej Very Happy

wiesz... zrezygnowanie ze specjala w pewnym stopniu, czyl izmienienia zasad i progów procentowych, miałoby sens gdyby zrezygnować z izo...
wiem, ze to T-O-T-A-L-L-Y antyfalloutowe, ale minęło 10 lat... Very Happy
wtedy zręcznosć mogłaby wpływać na skakanie, turlanie się podczas walki, itp. ;p
wytrzymałosc to na bieg (nie pisze pływanie, bo tam wszytsko skażone Very Happy)


poza tym walkę bronią w tpp wyobrażam sobie tak, ze nie byłoby wzglednie wielkich róznich między poszczególnymi brońmi danej grupy, ale pomiędzy grupami tak Very Happy jeśli lubisz berette okej, rpsozę bardzo, tylko ciezko zabic nim kolesi z smg... (zupełnie jak w falfim). Ale taki desert eagle... Very Happy no, i masterowanie się miałoby większy sens. Very Happy

ech, moje wyobrażenie znacząco odbiega od crpg a bardziej skupia się na porządnej walce, statach, broni, dialogach i możliwości takiego rpgowego robienia wsyztskiego Very Happy Jak chcesz handlować - jakiegoś pickupa i na pakę wrzucamy shit Very HappyVery HappyVery Happy ew. wynajmujemy kumpli, każemy siedzieć im tu a tu albo coś, dajemy ew. inny wóz i mamy konwój Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Killian
Tańczący z neurochirurgami



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 2686
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Turmgever, wsi należącej do Księcia-Elektora Middenlandu Todbringera. Liczba mieszkańców: 53.

PostWysłany: Czw 18:42, 10 Maj 2007    Temat postu:

No i chyba to by bylo najbardziej Fallfowe + jakas porządna fabula niby w tle, a jednak taka, zeby sie w koncu wybila na pierwszy plan ;p Tzn taka na poczatku odlegla, ze "e tam to nie moj problem"... a potem jednak moj ;]
No i jak to ktos stwierdzil, strzelanie mogloby byc jak Hellgate London - a wyglada to tak, ze myszka sie celuje w kogo, ale juz czy i gdzie dokladnie sie trafi to zalezy bardziej od statów... Jakby to jakos wygladalo (np brak celownika, odrzut broni) to imo nie taki zly pomysl, mogloby to fajnie wygladac :]
No i wazne, zeby NPCe byli inteligentniejsi niz w obku...
I najwazniejsze są dialogi! DIALOGI! A nie "vault", "rumors", "fuck?"... Duzo NPCów, ale nie tyle co w obku, tzn moze byc - o ile beda lepiej przygotowani, wiecej questów, nie tylko bojowych, duuuze mozliwosci handlu, ale takiego prawdziwego, a nie ze kasa respi sie co 24godziny...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mglisty
El Adminio



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 2565
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:57, 10 Maj 2007    Temat postu:

czytałem wishlistę tych z forum... gosh. shit w stylu nwn wyjdzie Sad
przecież czasy się zmeiniają, ludzie nie chcą grać w to samo jeszcze raz, mimo że tak myślą... ech, trzeba liczyć na developerów Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fabregas
Wielbiciel Zimnego Kakao



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z daleka

PostWysłany: Czw 20:13, 10 Maj 2007    Temat postu:

chłopcy... nie zeby to była moja sprawa... ale wydaje mi sie, ze jakieś 10% waszych oczekiwan sie spełni... zazwyczaj tak jest jak sie na cos tak długo czeka... wiec raczej sie zawiedziecie ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mglisty
El Adminio



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 2565
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:30, 10 Maj 2007    Temat postu:

hmm, grę robią od niedawna, bo dopiero teraz sprzedali licencję, a nie że ją długo robią...

obek imo był fajny. byle klimatu nie zabili.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Killian
Tańczący z neurochirurgami



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 2686
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Turmgever, wsi należącej do Księcia-Elektora Middenlandu Todbringera. Liczba mieszkańców: 53.

PostWysłany: Czw 20:39, 10 Maj 2007    Temat postu:

Najwazniejsza bedzie fabula i dialogi... Jak to schrzanią to i tak nawet najlepsze rozwiązania ich zbawią przed stosem.
A co do tego ze sie zawiedziemy... Ja wierze, ze jesli pracuje nad tym masa ludzi, ktora wspoltworzyla stare Falle + masa fanow Falli to moze cos z tej gry byc, byle by nie skaszanili najwazniejszych punktow (fabula, dialogi!Razz) to mi juz zwisa czy to bedzie tpp czy fpp czy izometryczny i czy bedzie dual wield albo szatkowanie marchewek :p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mglisty
El Adminio



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 2565
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:53, 10 Maj 2007    Temat postu:

bez dual wielda nie kupujuę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Killian
Tańczący z neurochirurgami



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 2686
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Turmgever, wsi należącej do Księcia-Elektora Middenlandu Todbringera. Liczba mieszkańców: 53.

PostWysłany: Nie 14:44, 17 Cze 2007    Temat postu:

- Every aspect of character creation is based on S.P.E.C.I.A.L. system. Of your 14 skills you can tag 3 to grow at a faster rate than the rest as you level up.

- Battle system is called the Vault-tec Assisted Targeting System (V.A.T.S.). The article states. "While you'll certainly be able to tackle enemies in real time using first person shooting, V.A.T.S. lets players pause time and select a target at their leisure". Battle system still uses action points, but once you've used them up you'll still be able to fight targets in real time while they charge back up.

- Game is still violent and gory. One of the featured screens is of a guy's head exploding in super gory detail. Apparently all gory deaths in the game will be in slow motion.

- More than one way to play the game. Go balls out and kill people, or sneak past situations, or perhaps talk your way out of situations.

- Enemies can target you just like you can target them, so you can get injured in very specific points on you body. This in addition to an all new health/radiation system. This new system has you measuring how radiated certain things (like water) are and how they affect you when you consume them.

- Karma system returns

Komentarz:
a) SPECIAL - bosko :]
b) VATS - zobaczymy w praktyce, bo jakoś to takie... dziwno-nowatorskie?
c) What the bloody, bloody, bloody hell are you doing here? :>
d) 3 style gry... jak nie spartolą gadania i będzie szło przejść grę w sposób taki.. Fallo1i2jkowy - czytaj .223 pistol + speech na 120% - bedzie bosko :]
e) z tego punktu wynika ze albo ogolnie, albo tylko w vatsie - bedzie szlo celowac w konkretne konczyny dla konkretych efektow + dziala to na gracza + system jedzenia, zdrowia i radiacji - ql :]
f) karmiczne perki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mglisty
El Adminio



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 2565
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:13, 17 Cze 2007    Temat postu:

a) SPECIAL jest imo jednym z lepszych pomysłów (zaraz obok "używasz - skilujesz")
b) VATS - imo nic nowego. Po prostu krzyżówka fpsa z rtsem Very Happy
c) kocham ten cytat Very Happy Będzie kólaśnie. Very Happy
d) Eee. Ja zawsze miałem speecha na 100 % (wystarczyło na questa w Gecko Very Happy) i duży cięzko karabin. A kraść... Rzadko. Very Happy
e)Mi isę wydaje że ogólnie. Ciekawe, czy będzie się dało np. tylko postraszyć bronią, ew. postrzelić w noge w celu zwiększenia siły argumentów, czy od razu bedzie walka. Very Happy
f) karmiczne perki? Byłoby niezłe rpzy karmie -10000 mieć te +100% do trafienia i obrażenia większe o 50% (moc zuaaa!Razz)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Killian
Tańczący z neurochirurgami



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 2686
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Turmgever, wsi należącej do Księcia-Elektora Middenlandu Todbringera. Liczba mieszkańców: 53.

PostWysłany: Nie 18:47, 17 Cze 2007    Temat postu:

Lol. Karmiczne perki to byly te typu childkiller, madman, champion itp itd.
Straszenie bronią - git pomysł :]
Oby dało się walczyć WSZYSTKIM. Sztachetą (losowo wybraną!), kijami, gazrurkami... Bójki w barach Very Happy No i właśnie, żeby od razu wszyscy w mieście sie nie rzucali jak by się biło w barze czy jakich dresów...
Kradzież - podstawa zarobku każdej mojej postaci Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mglisty
El Adminio



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 2565
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:31, 17 Cze 2007    Temat postu:

zapomniałem:D
Kill, to nie były perki, to były statusy jakoś czy coś. Ale nie perki. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Killian
Tańczący z neurochirurgami



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 2686
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Turmgever, wsi należącej do Księcia-Elektora Middenlandu Todbringera. Liczba mieszkańców: 53.

PostWysłany: Nie 20:00, 17 Cze 2007    Temat postu:

Ludzie to nazywają perkami karmicznymi :p
BTW mialeś kiedyś ten cały pancerz podskórny Pheonix bodajże? Ja nie, dlatego sie pytam ;d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum matfizu Rybnik 2005 Strona Główna -> eRPeGi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin